poniedziałek, 24 lipca 2017

|HOW TO PUT ARTIFICIAL EYELASHES? | JAK ZAŁOŻYĆ SZTUCZNE RZĘSY?|


Nic tak nie wzbudza zachwytu jak piękne , gęste i długie rzęsy. Dlatego w dzisiejszym poście chciałabym pokazać Wam jak łatwo , szybko i skutecznie zakładać sztuczne rzęsy na pasku. Parę wpisów wcześniej przedstawiłam Wam mój początek z aplikacją syntetycznych rzęs oraz zrobiłam recenzję o kleju , który warto wybrać do tego " zabiegu ".  Dlatego polecam na początek przeczytać post | Klej do rzęs z pędzelkiem DUO Clear | INGLOT | .


Na rynku jest mnóstwo rodzai rzęs , które różnią się grubością , długością , kolorem itd. To jakie wybierzemy zależy tylko i wyłącznie od naszych indywidualnych upodobań oraz od tego jaki efekt chcemy uzyskać. Ja na przykład jestem zwolenniczką czarnych , długich i gęstych włosków na brzegu powieki. Dlatego postawiłam na rzęsy od firmy ARDELL Professional. Model , który wybrałam to DEMI WISPIES.






APLIKACJA KROK PO KROKU:

  • 1.Dobieramy odpowiedni klej  , model rzęs oraz pęsetę ( rodzaj szczerze powiedziawszy nie gra tu zbyt dużej , ważne , aby była sterylna i zdezynfekowana , przecież nikt nie chce nabawić się podrażnień lub infekcji przez tak błahą sprawę).


  • 2. Gdy już pierwszy podpunkt mamy za sobą to możemy przejść do kolejnej czynności jaką jest odklejenie ich z opakowania.



  • 3. Następnie łapiemy rzęsy mniej więcej na środku i przykładamy do górnej powieki , aby odmierzyć odpowiednią długość. Zazwyczaj są one odrobinę za długie , dlatego możemy je przyciąć nożyczkami według własnego uznania ( Pamiętajcie , aby przycinać rzęski od zewnętrznej strony ! ).

  • 4. Przyklejenie rzęs powinno nastąpić na samym końcu stylizowania/makijażu oka.


  • 5. Trzymamy rzęsy za ich końcówki na środku i nakładamy klej na pasek lub żyłkę w zależności jaki model wybraliśmy. NIGDY NIE NAKŁADAMY KLEJU BEZPOŚREDNIO NA POWIEKĘ. Warto odczekać około minuty , aby klej zgęstniał na pasku i dopiero teraz przystąpić do naklejania ( dzięki temu aplikacja będzie łatwiejsza i trwalsza). Pamiętajmy , aby przyklejać rzęsy do najniżej osadzonego punktu powieki , odrobinę nad naturalnymi włoskami.




    • 6. Ostrożnie łapiemy pęsetą ( od zewnętrznej strony ) rzęsy i dociskamy je do powieki oraz naturalnych włosków i powtarzamy czynność na całej długości.


    • 7. Osobiście zawsze po aplikacji , gdy klej est już suchy a ja mam kreski zrobione eyelinerem to przeciągam górną linie rzęs jeszcze raz kosmetykiem , aby zakryć resztki kleju , które wydostały się spod paseczka od rzęs.
    • 8. Cieszymy się pięknym spojrzeniem i idealnymi rzęsami ! :)




    JAK ŚCIĄGNĄĆ SZTUCZNE RZĘSY ?


    Wystarczy złapać najdłuższą , najbardziej wystającą sztuczną rzęsę z zewnętrznego kącika oka i delikatnie , płynnym ruchem odklejać je w stronę wewnętrznej części. Jeśli dobrze zaaplikowaliśmy rzęsy nie powinno to sprawiać żadnego bólu oraz nie musimy się wówczas martwić o to , że przez przypadek wyrwiemy naturalne włoski.


    JAK CZYŚCIĆ I PRZECHOWYWAĆ SZTUCZNE RZĘSY ?

    Zaraz po ściągnięciu rzęs warto przystąpić do ich oczyszczania , aby zapewnić im jak najdłuższą żywotność.Chwytamy za większą ilość włosków i ściągamy zaschnięte resztki kleju , kredki lub eyelinera za pomocą palców lub pęsety. Jestem osobiście zwolenniczką tego drugiego sposobu. Na koniec możemy przeczyścić jeszcze rzęsy delikatnie nawilżoną chusteczką. Tak przygotowane rzęski chowamy do ich opakowania. Należy powtarzać te czynności po każdej aplikacji.



    Używacie sztucznych rzęs , czy stawiacie na naturalne , jedynie pomalowane tuszem do rzęs włoski u nasady powieki ?
    Koniecznie dajcie znać w komentarzach :)

    46 komentarzy:

    1. Niby proste, ale chyba jednak nie dla mnie ;)

      OdpowiedzUsuń
    2. nigdy nie mialam do nich ciepliwosci ;) ale daja fajny efekt

      OdpowiedzUsuń
    3. Kiedyś często do zdjęć, używałam właśnie rzęs na pasku, ale zawsze mnie denerwowały na powiece - teraz na stałe robię przedłużane rzęsy 1:1 i jestem mega zadowolona :D


      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. Ja też przedłużam rzęsy , aczkolwiek sposobem 2:1. Jednak , czasem robię przerwy od doklejania i wtedy , gdy mam ważna imprezę okolicznościową , czy spotkanie to zakładam te na pasku :D

        Usuń
    4. Ja nigdy nie używałam sztucznych rzęs. Nie widziałam takiej potrzeby i przypuszczam, że pewnie by mnie denerwowały jak ciało obce w oku, ale Tobie z nimi bardzo do twarzy:)

      OdpowiedzUsuń
    5. Śliczne są te Ardellki, a z postem trafiłaś w sam raz, bo nie długo zamierzam mieć swoje pierwsze podejście do sztucznych rzęs ;)

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. Ciesze sie , koniecznie daj znać jak sobie poradziłaś :)!

        Usuń
    6. Fajnie byłoby mieć takie ładne rzęsy ale znając moje umiejętności nie umiałabym tego nałożyć. :D

      OdpowiedzUsuń
    7. Bardzo podobają mi się u kobiet/dziewczyn rzęsy do nieba ale osobiście bym sobie tego nie zafundowała. Może za kilka lat tak ? kto wie ?
      mama-urwisa.blogspot.co.uk

      OdpowiedzUsuń
    8. Zakładam na jakieś okazję raczej, chyba że coś mnie najdzie. Te, które pokazałaś na zdjęciu noszę najczęściej, chyba wszyscy lubią demi wispies ;)

      OdpowiedzUsuń
    9. Świetny post :) Chyba serio trzeb mieć do tego cierpliwość, ja jeszcze nie próbowałam :) Obserwuję ;*
      Zapraszam także do mnie na nowy post ;* karolinaiwaniec.blogspot.com

      OdpowiedzUsuń
    10. nigdy nie próbowałam doklejać rzęs :) moje są w sumie dość długie z natury :) ale bardzo dobrze opisałaś cały proces :)

      OdpowiedzUsuń
    11. Szczerze mówiąc mam problem w sprawie doczepiania rzęs czy nawet kępek także bardzo przydatny post, przynajmniej dla mnie.

      http://kiudlis.blogspot.com/

      OdpowiedzUsuń
    12. Nigdy jeszcze nie używałam sztucznych rzęs :)

      OdpowiedzUsuń
    13. Ja nie używałam, ale kręci mnie to :) :D Chciałabym kiedyś spróbować ;)

      OdpowiedzUsuń
    14. Świetny post, szczególnie dla takich ciemnot jak ja. Od jakiegoś czasu myślałam, czy nie zacząć używać, ale wtedy pojawiły się wątpliwości... Na szczęście już je rozwiałaś :D

      https://odbicie-lustra.blogspot.com/

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. Bardzo sie cieszę , że post okazał się dla Ciebie przydatny :)!

        Usuń
    15. Szkoda tylko, że nie pokazałaś przed i po w tych rzęskach z bliska:)

      OdpowiedzUsuń
    16. Kurczę... chyba będę się od Ciebie uczyć Kochana! Widzę, że jesteś mistrzem w tematyce kosmetyki kolorowej :*
      Osobiście zakładałam sztuczne rzęsy dopiero 3 razy - i za każdym razem coś nie do końca grało. Najwyższy czas zmierzyć się z kępkami, może są nieco łatwiejsze w obsłudze ;))

      OdpowiedzUsuń
    17. Bardzo przydatny post! Wszystko dobrze opisane! ;)

      Zapraszam https://cakemonika.blogspot.com/ ;)

      OdpowiedzUsuń
    18. Od jakiegoś czasu zaczęłam używać tych doczepianych, jednak szczerze przyznam, że nie zawsze szło mi tak szybko z ich aplikacją jak Tobie :/

      Dziękuje za komentarz u mnie! W wolnej chwili zapraszam ponownie na nowy post ❤
      modaiurodawedlugjulii.blogspot.com

      OdpowiedzUsuń
    19. Kiedyś korciło mnie by zakupić sztuczne rzęsy, ale ostatecznie z nich zrezygnowałam
      Pozdrawiam, Madda

      OdpowiedzUsuń
    20. Zawsze miałam z tym problem na sylwestra:)
      Ale jesteś śliczna:)
      z chęcią obserwuję:)

      OdpowiedzUsuń
    21. Raczej nie korzystam z doczepianych rzęs. Po pierwsze to nie umiem tego robić, a po drugie moje naturalne są dość długie i gęste, więc po prostu trzeba wiedzieć jak je malować, żeby wydobyć wszystko co najlepsze. Ale nie powiem post bardzo przydatny i na pewno kiedy skuszę się wypróbować sztuczne rzęsy to do niego wrócę :)

      Zapraszam do siebie w wolnej chwili:
      porannepogaduszki.blogspot.com

      OdpowiedzUsuń
    22. Chętnie kiedyś dokleiłabym sobie rzęsy, ale właśnie trochę się boję :)
      Ty wyglądasz ślicznie :)
      http://gingerheadlife.blogspot.com

      OdpowiedzUsuń
    23. Szczerze to nigdy nie miałam sztucznych rzęs i chyba jednak nie poradziła bym sobie z ich nałożeniem :D

      OdpowiedzUsuń
    24. piękne rzęsy , ja nigdy nie umiałam takich przyklejać i kilka razy korzystałam w pomocy stylistki, która robiła mi piękne rzęsy na kilka tygodni

      OdpowiedzUsuń
    25. Poradnik na pewno przyda się dziewczynom, które chcą zacząć swoją przygodę ze sztucznymi rzęsami. Ja stawiam na naturalność. :)
      Pozdrawiam!

      OdpowiedzUsuń
    26. nigdy nie nakładałam sztucznych rzęs :O. Jakoś boję się o moje ozy, bo z moimi trzęsącymi się rękoma to ten klej wylądowałby w oku xd.
      Aczkolwiek efekt tak długich rzęs bardzo mi się podoba ♥
      z dobrym tuszem też można zdziałać cuda ;)
      Pozdrawiam!
      I w wolnej chwili zapraszam na nowy wpis ♥.
      http://stylowana100latka.blogspot.com/2017/08/wyciagnij-palec-utna-ci-reke.html

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. Na pewno ie byłoby tak źle jak myślisz. Jeśli ktoś ma naturalnie długie i gęste rzęsy to jak najbardziej można je wytuszować i podarować sobie doklejanie syntetycznych włosków :)

        Usuń
    27. Miałam kiedyś rzęsy ardell ale nie mogłam je dobrze przykleić i poszły w świat😀

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. Szkoda , może to była wina kleju, że się nie trzymały ?

        Usuń
    28. sama nigdy nie doklejałam takich rzęs, chyba bym się bała :)
      www.s-y-l-w-i-a.blogspot.com

      OdpowiedzUsuń
    29. Dziękuję za post, ja niby mam już kupione, ale ani kleju ani chęci nie znalazłam haha ^ ^
      W końcu je wypróbuję. :)

      Pozdrawiam
      Sara's City

      OdpowiedzUsuń
    30. Nigdy jeszcze nie używałam, ale z obserwacji wiem, że należy dobrze zastanowić się nad odpowiednim wyborem. Niektóre dziewczyny wyglądają w nich przepięknie, a inne sztucznie. :)

      OdpowiedzUsuń
    31. Miałam kilka razy podejscie ale ciezko to idzie ;D

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. Trzeba nabrać wprawy , później leci jak z płatka :)

        Usuń
    32. Po sztuczne rzęsy sięgam tylko przy wyjątkowych okazjach. Piękny makijaż. Pozdrawiam

      sztukapielegnacji.blogspot.com

      OdpowiedzUsuń
    33. Przydatny i ciekawy post :) pozdrawiam

      OdpowiedzUsuń