wtorek, 18 kwietnia 2017

| Klej do rzęs z pędzelkiem DUO Clear | INGLOT |


Hej Kochani ! Dzisiaj przybywam do Was z recenzją KLEJU DO RZĘS Z PĘDZELKIEM DUO CLEAR.
Od dłuższego czasu jestem zwolenniczką przedłużania i zagęszczania rzęs metodą 2:1 , o której wspominałam w poście | EYELASH EXTENSIONS | PERFECT LASHES 1D/2D | .Aczkolwiek aktualnie mam przerwę od przedłużania rzęs tym sposobem , aby zapewnić im czas na regenerację. Trudno jednak z dnia na dzień przestawić się z pięknego , zalotnego spojrzenia , na naturalne , nie oszukujmy się w większości przypadków dużo  krótsze włoski u nasady naszych powiek. Tym bardziej jeśli przed nami ważne uroczystości tak jak to było w moim przypadku. Po wykonaniu pełnego makijażu czułam pewien niedosyt , którego powodem były właśnie krótkie rzęski.

Nigdy wcześniej nie używałam sztucznych rzęs , bo po prostu nie było mi to potrzebne. Wolałam zainwestować u kosmetyczki w zabieg i cieszyć się długi okres pięknym spojrzeniem. Zawsze stroniłam od sztucznych rzęs , bo miałam obawy co do ich trwałości. Chyba żadna z nas nie chciałaby zaliczyć wpadki z odklejającą się rzęsą w najmniej oczekiwanym momencie podczas przyjęcia , koncertu , czy romantycznej randki. Ale nadszedł ten dzień , w którym musiałam zmierzyć się z moimi obawami na ten temat i spróbować doklejenia sztucznych rzęs.

Gdy już zdecydujemy się na doklejenie rzęs pojawia się kolejny dylemat i nurtujące pytanie : 
Jaki klej wybrać ? No właśnie na rynku jest cały wachlarz przeróżnych produktów.  Ja postawiłam na klej DUO  clear  (Szybkoschnący i precyzyjny w aplikacji , doskonały do przyklejania sztucznych rzęs oraz kępek , klej wzbogacony jest o witaminy A, C i E. Nie zawiera lateksu i formaldehydu.) muszę przyznać , że to był strzał w dziesiątkę ! Kosmetyk ten dostępny jest w dwóch wariantach kolorystycznych. Czarny lub biały , który po wyschnięciu przybiera przeźroczystą barwę. Osobiście zdecydowałam się na drugą opcję , bo uważam , że jest ona praktyczniejsza ( można stosować klej do naklejania np. kryształków ozdobnych na twarz ). Klej jest dostępny w Inglocie , w cenie 31 złoty za 5g.


Wersja z pędzelkiem jest bardzo wygodna. Nie trzeba wylewać kleju do pojemniczka , tak jak to było w przypadku wersji w tubce. Wystarczy posmarować pasek syntetycznych rzęs , odczekać 30 sekung i przykleić je do powieki. 

Jak z trwałością ? W moim przypadku bez jakichkolwiek zarzutów. Przez kilkanaście godzin rzęsy pozostały na swoim miejscu i nawet nie drgnęły.
Samo odklejanie sztucznych rzęs nie sprawiło mi żadnych problemów i nie było bolesne.
Jestem bardzo zadowolona z tego kleju i na pewno nie skończy się na jednym opakowaniu , zdecydowanie polecam :)







Znacie klej do rzęs z pędzelkiem DUO Clear ?
Może macie swoich innych faworytów do naklejania sztucznych rzęs ?
Koniecznie dajcie znać w komentarzach :)

27 komentarzy:

  1. Ja nie używam sztucznych rzęs. Nie widzę takiej potrzeby.

    OdpowiedzUsuń
  2. mam klej z inglota jednak nie z tym pędzelkiem, jeśli obecny mi się skończy chętnie kupie ten nowy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam , jest bardzo wygodny w aplikacji w porównaniu z tymi w tubce :)

      Usuń
  3. Totalnie nie umiem sama przykleić sobie rzęs :) próbowałam kilka razy i nic :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niedługo post u mnie na blogi właśnie na temat aplikacji sztucznych rzęs , zapraszam :)

      Usuń
  4. Ja lubię ten bezbarwny klej Duo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie przyklejam sztucznych rzęs, kompletnie się na tym nie znam. Ale planuje zagłębić się w temat :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie zachęcam do obserwacji , ponieważ niedługo pojawi sie temat sztucznych rzęs i ich aplikacji , pozdrawiam :)

      Usuń
  6. Sztuczne rzęsy to moja zmora, ponieważ nie potrafię ich zaaplikować :( Ale warto wiedzieć na przyszłość, że taki klej jest ok :)
    Zapraszam i buziaki od VISSIEN-klik

    OdpowiedzUsuń
  7. nie powiem, ale nigdy nie słyszałam o takim produkcie i chyba się skuszę na jego zakup :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zawiedziesz się jeśli go kupisz :D

      Usuń
  8. bardzo podoba mi się twoja recenzja. za często nie przyklejam sobie sztucznych rzęs. jednakże, coś czuje, że w przyszłości skuszę sie na ten produkt! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Produktu tej firmy jeszcze nie miałam, z chęcią zakupie i przetestuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę , że będziesz zadowolona :)!

      Usuń
  10. Nie używam sztucznych rzęs, ale jeśli chciałabym kiedyś to zmienić... będę pamiętała o tym kleju :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto pamietać , bo naprawdę super się spisuje :)

      Usuń
  11. what a nice post :)

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  12. Może wypróbuję bo mi się mój kończy :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Posiadam ten klej i lubię :)
    Wydaję mi się jednak, że jest mniej wydajny od podstawowej wersji w tubce, gdyż w moim przypadku muszę zużyć go więcej, aby poziom "przyczepności" był taki sam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie miałam poprzedniej wersji i chyba nie wypróbuję jej z racji iż ten z pędzelkiem uważam za o wiele bardziej wygodny i higieniczny :)

      Usuń
  14. Nigdy nie miałam do czynienia z sztucznymi rzęsami - po prostu wydaje mi się, że nie dałabym rady ich zaaplikować :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak myślałam do czasu kiedy nie spróbowałam :D

      Usuń
  15. nie używam sztucznych rzęs ale mam podobnie- po zrobieniu makijażu czuję niedosyt przez zbyt krótkie rzęsy:-)
    pozdrawiam
    body-and-hair-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. świetne, uwielbiam sztuczne rzęsy :)

    OdpowiedzUsuń