niedziela, 27 sierpnia 2017

| MAKARSKA RIWIERA | MIDI DRESS & NUDE |

Dobar dan ! Dzisiajszy post piszę prosto z przepięknej Makarskiej Riviery , która położona jest w południowo-wschodniej części Chorwacji, w żupani splicko-dalmatyńskiej, u podnóża masywu górskiego Biokovo.  Miasto znajduję się nad  wybrzeżem Morza Adriatyckiego i zachwyca cudownymi widokami na każdym kroku. Jasna , delikatnie plisowana , długa sukienka idealnie współgra z malowniczymi krajobrazami. Szpilki w kolorze nude optycznie wydłużą i wyszczuplą nogę pod sukienką o prostym kroju , a mała torebeczka pozwoli na schowanie najpotrzebniejszych rzeczy.

Moi drodzy kilka dni temu miałam również okazję udzielić wywiadu i opowiedzieć kilka zdań o sobie. Jeśli jesteście ciekawi oraz chcecie dowiedzieć się czegoś więcej o mnie to serdecznie zapraszam Was do odwiedzenia strony IKONA MODY :)












(Dress-h&m,high heels-deezee,purse-wittchen)

Zapraszam do komentowania i obserwowania :)!


42 komentarze:

  1. Torebka urzeka jak i całość :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow ale cudowna sukienka <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/08/skorzane-spodenki.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądasz pięknie, jak grecka bogini:-) Dodatki świetne :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie kobieco i delikatnie :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna stylizacja !Jestem zauroczona Twoją wytwronoscią :* Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna stylizacja, idelana kolorystyka :D
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  7. sukienka ma wspaniały fason :) uwielbiam taki materiał :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo podobają mi się zdjęcia, są takie ciepłe, mają wakacyjny klimat ♥

    Obserwuję x
    www.fattiechips.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie, kobieco i wakacyjnie. Super zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow, zdjęcia sa przecudne :)) ciepło pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne zdjęcia! Bardzo podobają mi się szpileczki <3 Cudeńka :)
    agnesssja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Zwróciłąm uwagę na Twoją prześliczną opaleniznę! *o* pięknie się komponuje z tłem!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ! W Chorwacji słońce wyjątkowo mocno grzeje i nawet osobe o bardzo , bardzo jasnej karnacji by złapało :)

      Usuń
  13. Piękna stylizacja :) I te zdjęcia *.* Cudowne ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. świetna stylizacja! Ja zawsze do tego typu sukienek dobieram jeszcze pasek ;) żeby podkreślić talię
    Buziaki, Natalia z bloga nati-jest-fit.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ! Ja rownież przeważnie zakładam pasek do takich prostych sukienek , dlatego postanowiłam raz postawić na coś nowego :)

      Usuń
  15. wow! wyglądasz rewelacyjnie - nie można wzroku oderwać! :-)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  16. Mierzyłam tę sukienkę w H&M ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Pięknie się prezentujesz :) Cudna sukienka :)
    Zapraszam na nowy post :*
    http://www.stylishmegg.pl/2017/09/black-outfit.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękna sukienka. Oddaje klimat miejsca :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ładna sukienka! Stylizacja idealnie pasuje do tego miejsca ;)

    Zapraszam CAKEMONIKA :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Niebiańska stylizacja! <3
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Zazdroszczę miejsca, w którym jesteś! Przepięknie wygldasz :)

    OdpowiedzUsuń
  22. świetny blog! pozdrawiam i obserwuje <3



    naatsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Cała stylizacja wygląda wspaniale, a dodatki skradły moje serce <3

    nouw.com/roksanaryszkiewicz

    OdpowiedzUsuń
  24. Sukienka jest piękna! ;) prosta ale kobieca ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. przepiękna stylizacja i takie cudne zdjęcia <3

    OdpowiedzUsuń
  26. O Matko !!! Zakochałam się w twojej stylizacji i zdjęciach są mega <3 Mega mi się podobają ;** A ja serdecznie zapraszam do mnie i do obserwacji mojego bloga https://justaahe.blogspot.com/ <3 Ja Obsererwuję tak więc zapraszam także do obserwacji mnie ;** :*

    OdpowiedzUsuń