czwartek, 1 grudnia 2016

| MY OUTFIT OF THE DAY |

Hej kochani ! Dzisiaj chciałabym przedstawić Wam prosty outfit w stonowanych kolorach .
Biała koszula , granatowe spodnie i ramoneska , a do tego nieodłączny element mojej garderoby , czyli trampki. Uwielbiam w nich chodzić , to chyba najbardziej praktyczne i wygodne obuwie jakie istnieje.  Do tej stylizacji akurat postawiłam na białe conversy , które pasują do eleganckiego stroju jak i do luźnych , prostych zestawów. Szkoda , że pogoda ogranicza już pomału ubieranie moich najwygodniejszych butów i czas ustąpić miejsca cieplejszemu obuwiu. Jednak w najbliższym czasie mam nadzieję  , że jeszcze nie raz w nich wyjdę.







(pants-bershka, boots-converse, jacket-ZARA, shirt-monnari)


Co sądzicie o takiej stylizacji ? Również lubicie chodzić w trampkach ? :)




22 komentarze:

  1. No, no widzę, że kolejny wyśmienity post. Ja również uwielbiam te kolory. Uważam, że są one najbezpieczniejszą opcją, po którą zawsze można sięgać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z Tobą , wybierając te barwy możemy być spokojni o to jak się prezentujemy :)

      Usuń
  2. Bardzo podoba mi się twój nowy post. Zdjęcia są w bardzo dobrej jakości i fajnie jest widzieć taką piękną, młodą bużke zwróconą przodem do aparatu ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny zestaw, taki minimalistyczny zestaw, a tak ślicznie wygląda :D Super post ;)


    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! UNREALIZABLE

    OdpowiedzUsuń
  4. Lovely b&w look, and makeup too! :) Happy weekend! xx Maja
    Maja's Muffin

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie wyglądasz!

    Zapraszam na nowy post! Sprawdź KONKURS na końcu wpisu - DO WYGRANIA KOSMETYKI!
    ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM



    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne zdjęcia , bardzo podoba mi się ta stylizacja . Masz śliczny styl :)
    Pozdrawiam
    https://mylifeiswonderful9.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. świetna stylizacja <3 U mnie natomiast ulubieńcem są botki z kwadratowym obcasie XD

    Zapraszam na mojego bloga! Jeśli ci się spodoba zaobserwuj, będzie mi bardzo miło :)
    Gabrielle->Klik!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Botki z kwadratowym obcasem też bardzo lubię , szczególnie właśnie na taka porę roku :D

      Usuń
  8. I like your blog, its really dope.
    Do you want to follow each other?
    If you want, than follow me, and let me know in comments, so I can follow you back with pleasure.
    We can follow each other on Instagram @andjela.dujovic, let me know in the comments so I can follow you back.

    www.bekleveer.com
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowna stylizacja. Koszula z ramoneską zawsze wygląda świetnie! <3
    Też lubię trampki, ale teraz pogoda na to nie pozwala :P.
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety coraz zimniej i trampki schodzą na dalszy plan :)

      Usuń
  10. Świetna stylizacja, wyglądasz pięknie :)
    Ja ciągle mogłabym chodzić w trampkach, jednak pogoda mi na to nie pozwala :D

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajna, wygodna stylizacja ;) Lubię trampki ale u mnie faworytem są zazwyczaj botki ^^
    Pozdrawiam ;)

    www.moda-eny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Oj zdecydowanie wolę niższe buty. W wysokich nie czuję się zbyt dobrze :)
    Bardzo ładna, wygodna i elegancka stylizacja. Skóra jest piękna!
    Wspaniały makijaż :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo lubię takie stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Czerń i biel - moje ulubione połączenie!

    Pozdrawiam,
    Rose♥

    OdpowiedzUsuń