poniedziałek, 28 listopada 2016

| NURTURING FACIAL COSMETICS | ZIAJA-liście Manuka |



Mało kto jest posiadaczem pięknej , nieskazitelnej cery. Większość osób zmaga się
z niedoskonałościami występującymi na twarzy. Czasem są to drobne problemy , jednak niekiedy znacznie poważniejsze . Sama , gdy byłam młodsza borykałam się ze znacznymi zanieczyszczeniami twarzy , jednak z wiekiem zmniejszały się i odchodziły w niepamięć. Aktualnie nie mam stałych problemów z cerą , ale wiadomo od czasu do czasu natura lubi mi sprawić niespodziankę na buzi. Moja strefa T lubi się błyszczeć ,ale jednocześnie inne miejsca są przesuszone głównie od stosowania matujących podkładów i pudrów. Obserwując stan mojej twarzy postanowiłam wziąć sprawy w swoje ręce i poszukać na to sposobu. Czytałam o różnych produktach ,które miałyby zapobiec moim problemom , ale szczególną uwagę przyciągnęła seria kosmetyków Ziaja " liście Manuka". Bardzo lubię tą markę, bo zawsze spełniała moje oczekiwania.
A jak było tym razem ?
Przekonajcie się sami ! :)

( Tak prezentuje się cały zestaw zakupionych przeze mnie kosmetyków. )


Jak możecie zauważyć buteleczki z żelem i tonikiem mają piękny morski kolor, natomiast krem zapakowany jest w zafoliowany karton  abyśmy mieli pewność , że jesteśmy pierwszymi właścicielami produktu , a wewnątrz niego znajdziemy białą tubkę z nawilżająco-balansującym kremem.


No dobrze pora na kilka słów o właściwościach liści Manuka. Mnie osobiście te kilka superlatyw przekonało do wypróbowania zestawu z tej serii.










Oczyszczający żel myjący - jak dla mnie efekty zgadzają się z opisem produktu. Cera po umyciu jest odświeżona i oczyszczona. Nie jest przesuszona co najważniejsze było dla mnie. Zapach jest przyjemny , buteleczka jest półprzeźroczysta co ułatwia nam ocenienie jej stanu zawartości żelu oraz  zawiera wygodny aplikator.




Tonik zwężający pory - używam go zawsze po dokładnym umyciu twarzy żelem , aby zwęzić pory.
Z tym dokładnym usuwaniem makijażu ciężko mi stwierdzić , ponieważ nigdy nie zmywam całości samym tonikiem , ale z pozostałościami owszem radzi sobie. Bardzo pozytywnym zaskoczeniem był dla mnie jego aplikator większość toników wylewa się na wacik , a ten jest w postaci delikatnej mgiełki , którą śmiało stosuję bezpośrednio na twarz , ponieważ produkt rozpyla się bardzo subtelnie.




Krem nawilżająco/korygująco/ściągający- Czas na gwóźdź programu ! Ostatnim krokiem mojej pielęgnacji jest wklepanie kremu. Ten zachwycił mnie od pierwszego użycia, moja skóra była niesamowicie gładka i przyjemna w dotyku. Krem nie obciążył mojej twarzy szybko się wchłonął , a moja cera nie błyszczała się po nim. Naprawdę świetny kosmetyk.




Reasumując , zestaw naprawdę godny polecenia , zgodny z opisem i w przystępnej cenie.
Na pewno po skończeniu kosmetyków wrócę do nich. Trafiłam w dziesiątkę kupując te produkty :)



A wy próbowałyście , któryś kosmetyk z tego zestawu , a może tak jak ja od razu zainwestowałyście w całość ? Jakie inne produkty do pielęgnacji polecacie ?







11 komentarzy:

  1. J z tej serii wypróbowałam jedynie żel oczyszczający i naprawdę przypadł mi do gustu. Muszę Ci przyznać, że twoje dogłębne opisy zachęciły mnie również do zakupu dwóch pozostałych produktów. Mam nadzieję, że sprawdzą się tak dobrze jak Tobie :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W szczególności polecam wypróbować krem , naprawdę jest rewelacyjny :)

      Usuń
  2. Też bardzo lubię krem z tej serii, faktycznie efekt gładkiej skóry jest odczuwalny :) Z tej serii polecam jeszcze pastę z glinki, jest idealna, żeby oczyścić pory :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Mega przydatny post! Sama zmagam się z niedoskonałościami na twarzy i myślałam, że próbowałam już wszystkiego... Natomiast preparatów z tej serii Ziaji z liściami manuka nie stosowałam! Napewno zainwestuję w taki zestawik w takim razie :) Mogłabyś napisać jakie były mniej więcej ceny tych produktów? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koszt jednego preparatu to Ok.10 złotych , jednak warto rozejrzeć się w sieci , ponieważ są dostępne zestawy tych kosmetyków co oznacza , ze automatycznie zapłacimy mniej :)

      Usuń
  4. Osobiście bardzo lubię tą serię, dobrze się u mnie sprawdza

    ---------------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam kiedyś krem i żel z tej serii nawet dobrze mi służył ;]

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam cały zestaw z tej serii i kompletnie nie przypadł do gustu mojej skórze. Nic nie działał. A jakiś bardzo dużych problemów z cerą nie mam. Jedynie mogę polecić pastę oczyszczającą. Taki delikatny pilling. Jedyna fajna rzecz z tej serii.

    Pozdrawiam :)
    http://perypetieoliwii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy ma inną skórę i u każdego efekty mogą być rożne :)

      Usuń
  7. Sama używam kosmetyków z tej firmy i nie zmieniłabym ich na nic innego. :)

    OdpowiedzUsuń