poniedziałek, 5 grudnia 2016

| OOTD | GREY&BLACK |

Ciepłe , wełniane sweterki to must-have na jesienne , czy też zimowe dni. W sieciówkach królują ich przeróżne kolory i kroje , więc każdy bez problemu znajdzie coś dla siebie. Ja dzisiaj postawiłam na jeden z moich ulubionych w  odcieniu szarości. Swetry lubię zestawiać z jednolitym dołem , dzisiaj padło akurat na krótką , czarną spódniczkę , rajstopy i wysokie buty.Stylizacja ta wybije nas z monotonnego otoczenia i pozwoli czuć się modnie a za razem komfortowo.













(sweater-NY, skirt-bershka, tights-gatta, boots-deezee, bag-house, watch-Daniel Wellington)
Warto dobierać kolor obuwia pod spodnie , czy odcień rajstop , ponieważ nasze nogi wydają się wtedy optycznie dłuższe :)

Lubicie połączenia ze spódniczkami , czy wolicie jednak spodnie? 



21 komentarzy:

  1. Też tak uważam, że oversizowe, ciepłe sweterki to jeden z najlepszych ubrań jakie można ubrać w takie jesienne dni. A stylizacja to BOSKA. (ale to jak zawsze)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nieziemska stylizacja! :) Niesamowicie komponuje się również z otoczeniem! No ideolo! *.*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie rozstaję się z rozkloszowanymi spódnicami - to mój znak rozpoznawczy. W spodniach czuję się jakoś tak mega nijako. Co do stylizacji - buty mega!

    Pozdrawiam cieplutko i czekam na więcej boskich outfit'ów. :)

    Kalamira92 blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę przyznać , że masz racje ubierając spódniczkę od razu czujemy się bardziej eleganckie i szykowne :)
      Pozdrawiam rownież :)

      Usuń
  4. Lubię połączenia ze spódniczkami ;) Wyglądasz ślicznie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Połączenie ze spódniczką - świetne ! :) Ja bardzo rzadko chodzę w spódniczkach :)
    Sweterek jest bardzo ładny i ten kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdecydowanie wole spodnie ale tylko ze wzgledu ze sama nie nosze spodniczek :) Takie sweterki sa idealne na ta pore roku! <3

    Versjada
    Youtube

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja nadal jestem wierna spodniom. Ale masz śliczne buty!

    OdpowiedzUsuń
  8. Lepiej się czuję w spodniach, ale Twoja stylizacja mnie urzekła.
    Świetnie się to wszystko razem prezentuje.

    Pozdrawiam!
    http://annie-kathe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale uroczy sweterek :D przygarnęłabym :D

    grlfashion.blogspot.com
    Zapraszam;* odwdzięczam się za każdą obserwację:D

    OdpowiedzUsuń
  10. Genialne zdjęcia!
    Mój blog♥
    Co powiesz na wspólną obserwacje?
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale świetnie wyglądasz *.*

    Zapraszam: http://velina-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Duże sweterki to jest to! <3
    https://lone-gunmens.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. O, takie zestawy to ja bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Połączenia ze spódniczkami są 10 razy od spodni, ponieważ mimo wszystko wygląda się w nich bardziej naturalnie i piękniej!
    Zakochałam się po prostu w Twoich włosach.

    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam
    http://amlodzinska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń