FASHION&MAKE-UP by Noelia Demkowicz

FASHION&MAKE-UP by Noelia Demkowicz

wtorek, 27 grudnia 2016

| EYELASH EXTENSIONS | PERFECT LASHES 1D/2D |


Chyba każda dziewczyna marzy o długich , gęstych , zalotnych rzęsach , jednak mało która została tak hojnie obdarzona przez naturę. Półtora roku temu chciałam spróbować czegoś nowego i postanowiłam przedłużyć i zagęścić rzęsy metodą 1:1 . 

Co to jest przedłużanie rzęs metodą 1:1?
Jest to prosty , nieinwazyjny zabieg , który polega na doczepieniu jednej sztucznej rzęsy (zazwyczaj jedwabnej lub z włókien syntetycznych)do jednej naturalnej. Jednak tak ,aby ominąć bezpośredni kontakt ze skórą (doczepiane rzęsy przykleja się ok. 1 mm nad krawędzią skóry "od góry" rzęsy), aby zmniejszyć ryzyko ,gdyby miała pojawić się reakcja alergiczna na klej.W przypadku osób , które mają jasne włosy na rzęsach można przyciemnić je henną , aby wzmocnić efekt (ja osobiście należę do tych osób jednak nie praktykuję barwienia henną). Przed zabiegiem nie możemy mieć na sobie makijażu oczu , natomiast po trzeba unikać kontaktu z wodą w okolicach doklejonych rzęs przez 48 godzin i codziennie rozczesywać je szczoteczką , aby uniknąć sklejania się i wywijania .

WAŻNE: Wybierajmy profesjonalistów , a nie amatorów , którzy średnio lub w ogóle nie znają się na rzeczy. Lepiej zapłacić trochę więcej i mieć pewność , że nie ucierpimy podczas zabiegu.

Po wizycie u kosmetyczki efekt był spektakularny. Przedłużane rzęsy to tak niesamowita wygoda o której większość nie ma pojęcia.Nie musimy martwić się o to , czy zdążymy na autobus do szkoły , czy pracy , ponieważ nasz makijaż to kwestia kilku minut. Możemy mieć spokojną głowę o to , że nie rozmażemy się podczas zimnego , deszczowego dnia , ani o to jak wyglądamy po przebudzeniu :)

Jednak po miesiącu kiedy syntetyczne rzęsy zaczęły się odklejać ujrzałam jak naturalne na tym ucierpiały . Jednak nie powstrzymało mnie to przed kolejnymi założeniami .
Obecnie do tej pory przedłużam i zagęszczam rzęski ( aktualnie metodą 2:1) , jednak daje im czas na regenerację co jakiś czas . Poniżej możecie zobaczyć moją metamorfozę i zdjęcia przed zabiegiem jak i po , ogromna różnica prawda?






 (Rzęsy wykonane w salonie Montibella w Lubinie, metodą 2D )

Jak widać wszystko ma swoje plusy i minusy , więc w skrócie przedstawię wam najważniejsze informację.

ZALETY :


-Spektakularny efekt i spojrzenie jak u niejednej popularnej gwiazdy na czerwonym dywanie
-Piękny wygląd nawet po przebudzeniu
-Nie musimy zamartwiać się o to jak się prezentujemy , gdy zadzwoni telefon a my nagle i szybko mamy wyjść na nieplanowane spotkanie
-Oszczędność czasu ( Możemy dłużej pospać rano nie martwiąc się o to , czy zdążymy zrobić pełny makijaż)
-Miłe uczucie , że robimy coś dla siebie i poprawione samopoczucie
-Podczas wyjazdu na wakacje mamy pewność , że po wyjściu z basenu, czy morza wyglądamy nadal zniewalająco nawet bez okularów przeciwsłonecznych ( Warto jednak pamiętać , że słona woda i wysokie temperatury mogą spowodować częstsze odklejanie się rzęs i szybszą wizytę w salonie kosmetycznym , aby uzupełnić rzęsy).
-Nie straszne nam żadne warunki atmosferyczne
-Rzęsy pasują do każdego typu urody , odcienia cery ,czy kształtu twarzy


WADY:
-Koszt ( ceny wahają się od 100 do 250 zł , samo uzupełnienie jest znacznie tańsze)
-Czas wykonania od 1,5 do 3 h
-Możliwość wystąpienia reakcji alergicznej
-Trzeba uważać podczas demakijażu na rzęsy oraz nie stosować żadnych żeli ani tłustych płynów do zmycia make-up'u ( naszym sprzymierzeńcem , aby zachować na dłużej dobry efekt staję się woda )
-Rzęsy po upływie średnio 3 tygodni przerzedzają się i tracą swój początkowy efekt zostawiając
naturalne rzęsy w nie najlepszej kondycji 

-Ciężko zmywa się cienie i eyeliner z powieki kiedy mamy tak długie i gęste rzęsy 


Pomimo wszystkich wad osobiście uwielbiam mieć przedłużone rzęsy metodą 1D bądź 2D.

Miałyście już do czynienia z przedłużaniem rzęs 1:1 ?


14 komentarzy:

  1. Moja mama tak przedłużała rzęsy od roku aż teraz doszła do momentu kiedy musi im dać dłuuugi czas na regenerację. Osobiście cenię sobie naturalność i na razie nie zamierzam korzystać z takich cudów, ale kiedy dziewczyna ma tak gęste rzęsy to czasem nawet mnie powala :)

    Viena

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po tak długim okresie przedłużania zdecydowanie trzeba dać im odpocząć :)

      Usuń
  2. Mnie efekt nie powala, bo rzesy wygladaja tak sztywno i nienaturalnie, ale to tylko moja opinia i moze to byc tez przez zdjecie. Ja jednak chyba wole pomalowac sobie tuszem niz niszczyc je sztucznymi.
    moj blog❄
    Jesli ci sie spodoba to mozesz zaobserwowac 💋

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko na zdjęciu tak to wygląda w rzeczywistości efekt jest naprawdę świetny :)

      Usuń
  3. Bardzo fajny, dogłębnie opisany post. Ja osobiście nie jestem jeszcze przekonana za takimi rzęsami bo czuję sie lepiej w naturalnych, jednak widać, że mogą one zrobić dużą różnicę i mając je można nawet zaoszczędzić trochę pieniędzy nie wydając tyle pieniędzy na tusze. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli czujesz się dobrze w naturalnych nie zmieniaj tego :)!

      Usuń
  4. nie przedłużałam nigdy rzęs i nie zrobię tego:) po odżywce long4lashes ładnie mi urosły :) gdzie masz gadżet do obserwacji?:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedyś planowałam zakup tej odżywki :)
    W prawym górnym rogu :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Brzmi ciekawie, świetna relacja i bardzo interesujący wpis !
    Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  7. Końcowy efekt bardzo ładny, jednak ja naturalnie mam dość długie rzęsy i boję się, że po przedłużaniu to już nie będzie to samo :) Zapraszam do siebie:
    http://makeupcoscokocham.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po przedłużeniu rzęsy stają się dużo krótsze i rzadsze niestety :(

      Usuń
  8. efekt finalny super :) aczkolwiek, tak jak piszesz- wszystko ma swoje dobre i złe strony ;) ja póki co nie zdecydowałam się na ten zabieg :) chociaż nie powiem- kusi mnie posiadanie rzęs jak gwiazda :D
    pozdrawiam
    http://zyciejakpomarancze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ze wszystkim tak jest , ze są plusy i minusy , jednak czasem warto spróbować czegoś nowego :)

      Usuń