środa, 13 grudnia 2017

| LEATHER LEGGINGS & PINK SWEATER | Legginsy ze skóry - STYLIZACJA |

Ostatnio do mojej garderoby dołączyły skórzane , matowe legginsy, które urzekły mnie swoją uniwersalnością. Tworzenie stylizacji z nimi to sama przyjemność bo pasują do większości zestawów, dlatego z pewnością nie będzie to ostatni post z ich udziałem. Różowy sweterek o kroju oversize automatycznie doda  nam uroku i wdzięku, a także stonuje mocny akcent legginsów i masywnych workerów. Jeśli chodzi o dodatki to wybrałam klasyczny , czarny zegarek od Daniela Wellingtona i mają listonoszkę.Czerwień na paznokciach to odcień fireman od INDIGO.

Niedawno miałam również okazję udzielić kolejnego wywiadu. Tym razem wyrażałam swoje poglądy dla Szkoły Męskiego i Damskiego Stylu , której założycielką jest Agnieszka Świst-Kamińska. Serdecznie zachęcam do zaglądnięcia na stronę internetową oraz przeczytania mojej wypowiedzi ( KLIK -> ) MÓJ WYWIAD :)











( Leggings-CALZEDONIA,sweater-nn,workery-zara,bag-MK,watch-Daniel Wellington)

Jak Wam się podoba stylizacja ?
Z czym połączylibyście powyższe legginsy ?
Koniecznie dajcie znać w komentarzach :)

28 komentarzy:

  1. Mi również ta stylizacja bardzo się podoba 😍
    Zgadzam się z Tobą że te legginsy pasują absolutnie do wszystkiego 😍☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  2. Super stylizacja wyglądasz w niej wspaniale!
    Świetne połączenie :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne połączenie! bardzo w moim stylu :)
    pozdrawiam :) chętnie będe tu zaglądać częściej,obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No nie dziwie sie ze wykorzystasz leginsy do innych stylizacji bo sa fantastyczne. Ja osobiscie lubie wrecz kocham koszule a juz w kraty to tym bardziej wiec pewnie z nia bym palaczyla leginsy 😉

    OdpowiedzUsuń
  5. Super. Pięknie wyglądasz,a czerwień paznokci cudowna.

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ładnie Ci w pastelowym różu, noś częściej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja uwielbiam łączyć legginsy z dłuższymi koszulami ! Ale Twoja propozycja również mi się podoba <3
    zapraszam na najnowszy post :) migliorevita.blogspot.com/2017/12/the-best-christmas-gift-for-your-love.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Super stylizacja. Mam podobne legginsy więc może będę częściej je zakładać :) Ciekawy blog, ciekawa realizacja. Zapraszam również do siebie. Już nowy post. Przepis na Fit piernik. https://zdrowoiprawidlowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ! Jeśli lubisz łączyć wygodę , modę i odrobine ekstrawagancji to jak najbardziej stawiaj cześciej na stylizacje ze skórzanymi legginsami :)

      Usuń
  9. Właśnie tego typu legginsy są na mojej wishliście, świetnie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładne połączenie :) Śliczne paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli spodobały Ci sie paznokcie i chciałabyś wiedzieć jak je przedłużać i malować to zaglądaj na mój blog bo planuje o tym wpis :)!

      Usuń
  11. Piękne są te spodnie. Muszę znaleźć podobne!

    https://martynakochanowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To są akurat legginsy , na stronie Calzedoni powinny byc jeszcze dostępne :)

      Usuń
  12. Wow! ♥.♥ Stylizacja, pazurki - no wszystko genialne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo podoba mi się ta stylizacja! :) Podoba mi się zestawienie skórzanych leginsów i różowego sweterka - jest trochę dziewczęco i trochę rockowo. Super!! 👌👌

    OdpowiedzUsuń
  14. Wyglądasz bardzo ładnie. Jednak nie ukrywam, że osobiście nie polecam skórzanych legginsów, miałam już różne ale jednak wolę bardziej oddychające materiały.

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna stylizacja. Skórzane ubrania na ogół ciekawie komponują się z kontrastującymi kolorami

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja widziałabym kilka dróg rozwoju stylizacji z tymi legginsami,oczywiście na cieplejsze dni:
    1.Klasyka czyli legginsy i szpilki,buty na obcasie do tego jako góra albo elegancki top,albo kolorowy shirt-i masz już dwa pomysły.
    2.Widziałam też kilka połączeń takich legginsów ze sportowymi topami w stylizacjach letnio-plażowych-w zasadzie-czemu nie?
    3.Na wiosnę-połączyć z botkami na małym obcasie i kolorowym "włochatym" sweterkiem.
    Co powiesz na te pomysły?

    OdpowiedzUsuń
  17. piękny kolor lakieru :)
    https://s-y-l-w-i-a.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładna torebka :) Paznokcie z resztą też ^^

    OdpowiedzUsuń
  19. wietna stylizacja a Ty jestes taka piekna <3
    obserwuje i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń