czwartek, 5 października 2017

| STYLIZACJA Z TIULOWĄ SPÓDNICĄ | TUTU SKIRT |


Tiulowa spódnica to taka część garderoby , którą wykorzystać możemy na wiele sposobów. Charakter stylizacji zależy od doboru barw i dodatków. Dzięki temu za sprawą jednego bazowego elementu jesteśmy w stanie skomponować kilka różnych outfit'ów. Osobiście wybrałam rozkloszowaną spódniczkę w kolorze miętowym i połączyłam ją z czarnym kolorem. Jest to bezpieczne i stonowane połączenie,aczkolwiek mimo to bardzo efektowne.Świetnie sprawdzi się podczas celebrowania ważnej okazji , a nawet może być propozycją na szkolny półmetek. 












(skirt-mohito,blouse-zara,high heels-deezee-watch-DW)

Co myślicie o powyższej stylizacji ? 
Zdecydowałybyście się na założenie takiego zestawu ? :)

30 komentarzy:

  1. bardzo mi się podoba ta spódnica :) dziewczęca i lekka stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie wyglądasz, bardzo do ciebie pasuje ta stylizacja!

    www.fattiechips.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Szukam idealnej tiulowej spódnicy :) cudnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta była strzałem w 10 !Polecam zajrzeć do MOHITO lub uszyć u krawcowej na miarę :)

      Usuń
  4. zdecydowanie bym założyła, spódnica ma pięny kolor :)
    www.s-y-l-w-i-a.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna spódnica! nie jest za bardzo "bufiasta" i ma śliczny kolor! Ps. Piekne włosy! Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Takie spódnice to jednak nie moje bajka, ale strasznie mi się podobają u kogoś, wyglądasz ślicznie <3

    Mój blog - VESTYLISH

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę , że gdybyś tylko przymierzyła taki model to na pewno zmieniłabyś zdanie :)!

      Usuń
  7. Zestaw swietny wyglądasz przeuroczo

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo podoba mi się taka stylizacja :)

    Zapraszam CAKEMONIKA :)

    OdpowiedzUsuń
  9. cudne zdjęcia, uwielbiam wszystko co tiulowe :) :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha cieszę się , że nie jestem jedyną zwolenniczką tiulu :)!

      Usuń
  10. Jaka sliczna spodnica!:)
    Zapraszam do obserwacji mojego bloga!:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Tiul jest bardzo uroczy, kupiłam sukienkę na bal gimnazjalny, byłam bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja miałam tiulowa spódniczkę na półmetku , robiła ogromne wrażenie :)

      Usuń
  12. Spódniczka śliczna, w ogóle wyglądasz pięknie!
    https://biblioteczkanaszpilkach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Rewelacyjnie wyglądasz :D
    Pozdrawiam http://aleex-k.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam stylizacje z tiulowymi spodnicami :P

    Pozdrawiam - http://izabiela.pl/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ostatnio polubiłam takie spódnice :) Ładny zegarek :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczna stylizacja, kobieca z nutką dziewczęcej świeżości, super :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny blog, pięknie stylizacje, z przyjemnością będę tu zaglądać. Obserwuje i pozdrawiam (:

    OdpowiedzUsuń