czwartek, 15 czerwca 2017

| BIAŁY KORONKOWY CROP TOP & JASNA JEANSOWA SPÓDNICZKA |

Wakacje trwają u mnie w najlepsze już prawie od miesiąca i mam sporo wolnego czasu , dlatego zdecydowałam się dzisiaj na spontaniczną sesję , w której pokażę Wam jak ciekawie i modnie zestawiać ze sobą jasne kolory.  Biel to klasyk już od wielu lat. Generalnie mówi się , że symbolizuję czystość, niewinność, dobro oraz światło. Na co dzień kolor ten jest najjaśniejszą z otaczających nas barw szarości  Osobiście uwielbiam ciuchy w odcieniach bieli , a szczególnie  w letnie , gorące dni, ponieważ idealnie komponują się z zarówno ciepłymi jak i zimnymi barwami.Głównym elementem mojej dzisiejszej stylizacji jest koronkowy crop top.Zestawiłam go z jasną , jeansową spódniczką oraz wysokimi koturnami, które są bardzo wygodne i z pewnością pozwolą nam swobodnie poruszać się przez długi czas :)







(crop top-h&m,denim skirt-stradivarius,sandals-stradivarius,bracelet-pandora) 


Lubicie jasne , dziewczęce stylizację ?
Koniecznie dajcie znać w komentarzach :)

53 komentarze:

  1. Pięknie wyglądasz! Uwielbiam białe sukienki :*
    allixaa.blogspot.com - klik

    OdpowiedzUsuń
  2. pieknie wygladasz. takie dziewczece stylizacje sa idealne na takie letnie dni. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. piekna stylizacja. ja szczerze czesto nie siegam po takie dziewczece outifty ale po takie stylizacje jak twoja chetnie bym siegnela, zwlaszcza w letnie dni

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło , że Cię zainspirowałam do takiej stylizacji :)

      Usuń
  4. piękna stylizacja :) jesteś bardzo zgrabna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie :) bardzo dziewczęco, letnio, wakacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo dobrze dobrane kolory w te ciepłe dni ✌

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękna sukienka , idealna na upalne dni :)

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam takie zestawienia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Podoba mi się :) Delikatnie i lekko :) Biały kolor to podstawa :) Obs.:*

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie wyglądasz! Ja dość rzadko sięgam po takie dziewczęce stylizacje. Sama nie wiem dlaczego :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem warto dla odmiany siegnąć po spódniczkę lub sukienkę i wysokie buty :)

      Usuń
  11. Przepiękna stylizacja :) W sam raz na upalne lato :D
    http://natalie-forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. IDEALNIE :D świetnie wyglądasz ;*

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam białe stylówki :) Wszystko razem ślicznie wygląda :*
    www.stylishmegg.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam total white look ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna stylizacja, chociaż ja zmieniła bym kolor spódniczki, bo jakoś te odcienie białego dla mnie się troszkę gryzą. Ale poza tym to super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W rzeczywistości spódniczka jest odrobinkę ciemniejsze :)

      Usuń
  16. lubię białe zestawy, jestem na tak! :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale jesteś śliczna :) Bardzo ładnie Ci w bieli :)
    Dziękuję, że do mnie zajrzałaś i zostawiłaś ślad :)
    Ja z miłą chęcią Cię zaobserwowałam, jestem ciekawa Twoich dalszych efektów w blogowaniu :)
    Pozdawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo lubię takie dziewczęce stylizacje , choć moją uwagę przykuły sandały wyglądają na mega wygodne :)

    OdpowiedzUsuń
  19. amazing post dear :)
    happy Monday !

    https://www.instagram.com/tijamomcilovic/
    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo lubię takie stylizacje w białych kolorach *.*

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo lubię takie stylizacje! Biel i koronka to połączenie idealne :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Mega stylizacja, włosy i uśmiech ♥

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo mi się podoba taki total white look :)
    Super wyglądasz

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękna zwiewna, lekka stylizacja. Jasne kolory uwielbiam w stylizacjach. Sukienka prezentuje się na Tobie genialnie ! Buciki wpadły mi w oko. Zazdroszczę wakacji, tęsknie sza czasami kiedy miałam dużo wolnego :)
    Pozdrawiam i obserwuję !

    OdpowiedzUsuń
  25. Zdjęcia wyszły super, sukienka bardzo ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Wspaniała stylizacja! Lekka i romantyczna ♥
    MÓJ BLOG!

    OdpowiedzUsuń
  27. Uwielbiam takie białe stylizacje, zwłaszcza latem :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja ubóstwiam czerń, ale latem częściej sięgam po coś jaśniejszego ;) Świetna stylizacja i super zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  29. na lato taka jasna stylizacja idealna :D Pięknie wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo ładna stylizacja :) Na lato wręcz idealna!

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo ładnie, kobieco, romantycznie:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Letnio i dziewczęco. Obserwuję c:
    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  33. ślicznie wyglądasz w tej stylizacji, bardzo uroczo :)
    outfit idealny na wakacje, jasny i piękny :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Pięknie wyglądasz w tej stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Przepiękny ten top, bardzo pasuje Ci biel, świetny look!:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Stylizacja Idealna! :)

    MÓJ BLOG
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Wyglądasz cudownie,super topik ♥

    OdpowiedzUsuń
  38. Uwielbiam takie stylizacje ... na kimś ;) Sama od wielu lat ubieram się na ciemno, i ciężko mi się przestawić.

    OdpowiedzUsuń
  39. Bardzo ładnie, letnio i dziewczęco zarazem :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Śliczny jest ten top :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Ślicznie wyglądasz :) Piękna bluzeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Lubię, zwłaszcza u brunetek, bardzo ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  43. podoba mi się cała stylizacja :)
    a na takie buty choruje od poprzedniego sezonu :)
    www.filozofgosia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Lubię !! + zostaję na dłużej! ;*

    OdpowiedzUsuń