poniedziałek, 29 maja 2017

|WIBO STAR SHINE| RECENZJA PALETY ROZŚWIETLACZY Z WIBO |


Jakiś czas temu podczas drobnych zakupów w drogerii moją uwagę przykuł pewien produkt. Na sklepowej półce zobaczyłam ciekawie prezentującą się paletkę WIBO STAR SHINE Shimmers Kit , która w swojej zawartości , jak się okazało miała , aż sześć rozświetlaczy o różnych barwach.  Jako , że ostatnio bardzo popularny jest strobing długo się nie zastanawiałam nad zakupem paletki.

   Co to jest STROBING ?
To nic innego jak modelowanie twarzy za pomocą kosmetyków rozświetlających , które swoimi właściwościami pozwolą nam na idealne wykonturowanie naszej buzi. Końcowy efekt ma za zadanie uwydatnienie naturalnego piękna twarzy. Rozświetlaczy używa się zazwyczaj na kości policzkowe , łuk brwiowy , tzw łuk kupidyna , czy też bezpośrednio na usta.



Paleta ma bardzo efektowne holograficzne opakowanie wykonane z grubej i wytrzymałej tektury, natomiast grafiką przypomina niewątpliwie kultową paletkę od Anastasia Beverly Hills. Pojemność wynosi 13g , a cena to około 33 zł.


( Skład : Mica, Talc, Silica, Ethylhexyl Palmitate, Magnesium Stearate, Paraffinum Liquidum, Dimethicone, Caprylic/Capric Triglyceride, Phenoxyethanol, [+/-]: CI 77492, CI 77499, CI 77491, CI 77742).


Swoje początku ze strobingiem zaczęłam właśnie wraz z rozświetlaczami WIBO STAR SHINE i muszę przyznać , że po pierwszym użyciu nie byłam zadowolona z efektu. Musiałam się bardziej wgłębić w temat o konturowaniu światłem.Dopiero z pewnym czasem rozgryzłam urok , który ta technika za sobą niesie. Ciężko było mi się przestawić na rozświetlone , połyskujące elementy twarzy ,dlatego , że odkąd pamiętam jestem zwolenniczką matowej cery. Muszę przyznać , że teraz coraz częściej sięgam po rozświetlacz i wykańczam nim swój makijaż. Kosmetyk nakładam głownie na kości policzkowe , czubek nosa i na łuk kupidyna ( zagłębienie nad górną wargą).


Paletkę można stosować na sucho oraz na mokro. Próbowałam obu technik i osobiście wole naturalne , delikatne wykończenie , dlatego stawiam na pierwszy sposób. Jednak nie ukrywam , że kolory , które stworzyła marka WIBO są naprawdę imponujące ( niżej przedstawię swatche) i na mokro prezentują się nieziemsko. Mają wyraźny , jednak dość sztuczny odcień , który bardziej znajdzie zastosowanie w ekstrawaganckich makijażach. 


Bardzo fajną opcją jest to , że paleta ma wiele zastosowań. Można ją stosować jako cienie do powiek, czy też nakładać na szminkę lub błyszczyk tworząc ciekawy efekt.

Do gustu nie przypadł mi syntetyczny i chemiczny zapach rozświetlaczy. Ciężko jest jednoznacznie stwierdzić , czy to produkt ma taką woń , czy opakowanie.Moje odczucie składnia się bardziej do tej drugiej opcji.Drugą wadą jest to , że kosmetyk po nabraniu pędzlem kruszy się , a po aplikacji drobinki momentalnie roznoszą się.  

Jak sami widzicie produkt ma wady i zalety, dlatego ciężko jednoznacznie wyrazić opinię na jego temat. Myślę , że warto zakupić ją na przykład na promocji i wypróbować na własnej skórze z racji iż każdy oczekuję innego efektu oraz ma różnorodne upodobania kosmetyczne.
Poniżej przedstawiam Wam makijaż z użyciem jednego z odcieni , który najbardziej mi się spodobał (DIAMOND SHINE) oraz zdjęcia i swatche palety.







Mieliście już styczność z paletą WIBO STAR SHINE Shimmers Kit ?

37 komentarzy:

  1. Nie miałam jeszcze, ale prezentuje się nieźle i fajne kolorki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolory naprawdę zaskakujące. Fajne w tej paletce jest to, że nie masz tylko jednego, standardowego koloru rozświetlacza, ale aż 6 różnych! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to akurat jeden z plusów tego produktu , bo pozwala nam stworzyć różnorodny makijaż :)

      Usuń
  3. Mam, ale jeszcze nie użyłam - cała ja :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wiedziałabym co z tym zrobić XD, nieźle wygląda na ręce.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Generalnie zastosowań ma sporo , jako rozświetlacz , cień itd :)

      Usuń
  5. uwielbiam kosmetyki wibo <3 pozdrawiam. jestem tutaj.

    OdpowiedzUsuń
  6. WoW! Zjawiskowo wyglądają na swatchach!

    Obserwuje i pozdrawiam!

    sztukapielegnacji.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Przyznam szczerze że jak ją zobaczyłam to od razu stwierdziłam że będzie to słaby rozświetlacz a u Cb widać że ta paletka jest świetna! chyba sama się na nią skusze ;)
    Obserwujemy? zacznij i daj znać u mnie ;)
    www.jagglam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. ale te kolorki ładnie wyglądają :) obserwuję
    www.s-y-l-w-i-a.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolory bardzo ciekawe, ja zazwyczaj spotykam się z brązami, a tu takie szarości, coś pięknego! :)
    Obserwuję!
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  10. Ta paletka jakoś mnie nie kusi, ale mam inne rozświetlacze z tej firmy z których jestem zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow! Paletka jest świetna, a kolory przepiękne :*
    allixaa.blogspot.com - klik

    OdpowiedzUsuń
  12. O kolorowych korektorach słyszałam, ale o rozświetlaczach nie miałam bladego pojęcia :) Paletka wygląda super!
    http://gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A widzisz ! Cieszę się , że mogłaś się dowiedzieć czegoś nowego podczas przeglądania mojego bloga :)

      Usuń
  13. nie przekonuje mnie ta paletka, czytałam wiele negatywnych opinii :(
    http://www.exality.pl/

    OdpowiedzUsuń
  14. Opakowanie jak i sama paleta prezentują się bardzo ciekawie, sama chciałabym ją przetestować :) Bardzo podoba mi się efekt, jaki tworzy nałożenie rozświetlacza na pomadkę! PS Świetny makijaż!
    Pozdrawiam :*
    Natforart klik

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękne i inspirujące zdjecia!
    Paletka prezentuje się super :)
    Obserwuję i liczę na rewanż :)
    http://zohanbloguje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo podoba mi sie twoj post. chyba wyprobuje ta paletke i strobbing!

    OdpowiedzUsuń
  17. oj nigdy nie slyszalam o tej paletce ale cos mi sie wydaje ze ja wyprobuje!

    OdpowiedzUsuń
  18. oj nigdy nie slyszalam o tej paletce ale cos mi sie wydaje ze ja wyprobuje!

    OdpowiedzUsuń
  19. Wow cudo<3
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Przyznam szczerzę, że nie słyszałam jeszcze o tej paletce. Swatche świetnie się prezentują, więc chętnie ją wypróbuję. Design jest genialny i mam nadzieję, że efekt na twarzy też taki będzie! :)

    immhfashionblog(klik)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesli zastosujesz je na mokro to uzyskasz taki efekt :)

      Usuń
  21. Pierwszy raz słyszę o tej paletce ale patrząc jaki efekt ona daje chyba sie na nią zdecyduje ^^


    Obserwujemy?
    Zapraszam na bloga.

    OdpowiedzUsuń
  22. Beautiful colors!
    Kisses :)

    www.alasdeangel.net
    My Instagram

    OdpowiedzUsuń
  23. no no, Wibo bardzo mnie zaskakuje :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo podoba mi się ta paletka rozświetlaczy. I z chęcią ja wypróbuję bo jest cudowna :*
    Super blog, obserwuję :) <3
    Pozdrawiam i zapraszam.
    http://ehyrinn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Łał jakie ładne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  26. wow, wygląda super!
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Super jest ta paletka *.* no i piękny makijaż :*
    Obserwuje :)
    www.stylishmegg.pl

    OdpowiedzUsuń
  28. Przyznaje ze kolorki prezentują się ciekawie 👌

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie do końca przekonują mnie te kolory. Z Wibo lubię rozświetlacz, który znajduje się w paletce do konturowania :)

    OdpowiedzUsuń