czwartek, 29 czerwca 2017

| MAKE-UP WITH BLUE LASH LINE |

Chciałabym Wam znów przedstawić propozycję make-up'u , którą stworzyłam spontanicznie. Podczas , gdy skończyłam wykonywać mój tradycyjny , dzienny makijaż natchnęło mnie , aby dodać jakiś jeden ekstrawagancki element. Tym sposobem padło na podkreślenie dolnej linii rzęs niebieskim cieniem do powiek. Na koniec dokleiłam na Klej do rzęs z pędzelkiem DUO Clear kolorowe kryształki.  Całość wydaję mi się , że wyszła całkiem ciekawa i spójna. Czasem warto zaszaleć z makijażem i postawić na coś nowego.W następnych postach tego typu myślałam , aby przedstawiać krok po kroku jak stworzyć dany make-up. Co Wy na to ? Chcielibyście ? :)







Jak Wam się podoba całość ?
Odważylibyście się dodać taki niebieski akcent do Waszego makijażu ?:)

50 komentarzy:

  1. Uwielbiam świąteczne palety Sephora :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny makijaż Kochana :* Piękna jesteś

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podoba mi się tak mocne oko w makijażu, ale sama nigdy takowego nie miałam, bo nie wyobrażam sobie siebie w nim, może warto spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście , że warto nie bój się zmian :)!

      Usuń
  4. Fantastyczny makijaż!:)
    Wspólna obserwacja?:)
    http://protistskitchen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. super, śliczny kolor ust:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy makijaż, naprawdę warto czasami dodać coś wyróżniającego a co, szaleć można!
    Pozdrawiam
    http://balansfotografii.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja dzisiaj zrobiłam sobie jasnoniebieską kreskę;) ale w delikatniejszym wydaniu makijażu i świetnie się z nią czuję;)
    Obserwuję i zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękny makijaż, świetnie w nim wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  9. Looking amazing babe! xx

    www.fromluxewithlove.com
    www.bloglovin.com/blogs/from-luxe-with-love-14590195

    OdpowiedzUsuń
  10. jaki cudowny makijaż! tak profesjonalnie wykonany!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tu nie widzę żadnej amatorszczyzny :)

      Usuń
  11. Boże, jak pięknie!
    Zawsze podziwiam Twoje makijaże. (Nie, nie jestem tu pierwszy raz, po prostu zmieniłam nazwę ;p)
    Ja nie mam cierpliwości ani wprawy do takich rzeczy :/

    OdpowiedzUsuń
  12. Efekt jest poprostu mega! Niestety, mam niebieskie oczy, więc niebieski cień niezbyt mi pasuje...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również posiadam błękitne tęczówki i zaryzykowałam nałożeniem niebieskiego cienia , efekt wydaję mi się , że wyszedł ciekawy :D

      Usuń
  13. Makijaż jest przepiękny *_*

    Obserwuję i zapraszam do mnie,
    https://anggiex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny makijaż <3
    cudowna paletka !
    https://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Niby jednak kreska ale jak zmienia oko - łał! Pokombinuje z innymi kolorami kresek, jestem ciekawa efektu ♥

    OdpowiedzUsuń
  16. Ge-nial-ny makijaż !! Cuuuudooo <3

    OdpowiedzUsuń
  17. I love this bold look. Perfect for a fun night out.
    I just followed your lovely blog (#84). Please follow back and let's keep in touch.

    www.fashionradi.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Pięknie wykonany makijaż, chciałabym tak umieć :)

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepiękny makijaż ! Ile ja bym dała za taką umiejętność robienia tak cudownego makijażu ! *.*

    OdpowiedzUsuń
  20. really love your blog! I like your posts and photos! I follow you through the GFC, maybe you'll follow me too?

    I shall be very glad to friendship! Have a nice week!

    xoxo, Nastya

    MY BLOG NASTYA DEUTSCH

    OdpowiedzUsuń
  21. Kocham kolorowe makijaże :P I nie rozumiem dlaczego większość kobiet boi się barwnego make-up, przecież do czegoś są tworzone te miliony kolorowych cieni :P
    Piękny makijaż :)
    Zapraszam na --> Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  22. Przepiękny makijaż :) a paletki zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  23. świetny makijaż! :) paletka marzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. makijaż świetny jak i paletka :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetna stylizacja i makijaż! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetny makijaż. Idealnie podkreśla twój kolor oczu. Ja osobiście nie nałożyłabym niebieskiej kreski do takiego makijażu jednakże po zobaczeniu tego efektu będę musiała się bardziej zastanowić.

    OdpowiedzUsuń
  27. Pieknie wykonany makijaż. ABSOLUTNA profeska. :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetna stylizacja taka z pazurem, podoba mi się kurtka :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Widać że znasz sie na tym co robisz i to lubisz super :)) obserwuję! :)

    OdpowiedzUsuń
  30. o mamo Dziewczyno ! :D masz talent ! :D

    OdpowiedzUsuń